Piept de pui cu ananas si cascaval la cuptor

Un altfel de a gati pieptul de pui si in special pentru cei ce iubesc combinatia de pui, ananas si cascaval.

Avem nevoie de piept de pui, cascaval si anans, cantitatile le stabiliti voi in functie de cate portii doriti sa faceti. Eu am avut 2 piepti de pui, o conserva de ananas in sus propriu, 300 g cascaval. Pieptul de pui l-am in taiat in 6 bucati, l-am condimentat cu sare si piper, apoi l-am tras la tigaie in putin unt pana s-a rumenit pe ambele parti. Feliile de ananas le-am scors bine de sirop dupa care le-am rumenit si pe ele tot in unt topit pe ambele parti. Intr-o tava  unsa cu putin unt am pus feliile de pui, am ras cascaval, apoi am pus feliile de ananas si din nou cascaval.Am introdus tava in cuptorul preincalzit si am lasat-o pana cascavalul s-a topit si s-a rumenit.Se serveste fierbinte cu garnitura de cartofi, orez, legume, salata….. eu am optat pentru ciuperci trase la tigaie, dulceata de ardei iute si rucola.Va doresc pofta buna! 🙂

Lasă un comentariu