Dulceata de trandafiri

019

Dulceata de trandafiri o delicatese! Este parfumata, delicata, dulce si usor de facut.

039

 

013

Ingrediente

– 500 g petale de trandafiri

– 2 l apa

– 2.5 kg. zahar

– 1 lingurita sare de lamaie

– sucul de la o lamaie

Mod de preparare

Se cauta trandafiri frumosi si infloriti, care sa nu fie vestejiti.

002

Se aleg petalele una cate una, rupem capatul alb, le spalam cu grija si le scurgem de apa.

005

Petalele mai urate si capeti pe care i-am taiat le punem la fiert in apa si le lasam sa fiarba 5 minute, apoi strecuram apa de trandafiri.

007

Punem peste petale sarea de lamaie si le frecam cu mana usor ca sa nu le rupem prea tare pana se fac rosii.

006

In apa de trandafiri adaugam zaharul si fierbem siropul pana se leaga, eu am oprit doua sticle de sirop.

015

In restul de sirop am pus petalele frecate si le-am lasat sa fierba la foc iute , apoi am adaugat sucul de lamaie. Lasam sa fiarba pana se leaga si facem proba cu lingurita pe farfurie, picaturile nu trebuie sa se imprastie, am fiert-o aproximativ 20 minute.

012

Oprim focul si lasam dulceata sa se raceasca. Acoperim oala cu un prosop umed.

014

Dupa ce s-a racit punem dulceata in borcanele spalate si sterilizate.

025

Asa arata inainte de a o pune in borcane.

016

022

Gata treaba! Acum ne ocupam de poze, din toate unghiurile. 🙂 

026

031

034

036

040

Gata de consum, o punem in camara si vom vedea noi daca o sa mai avem si la iarna. 🙂 Sa o savurati cu placere!

2 gânduri despre &8222;Dulceata de trandafiri&8221;

Lasă un răspuns

