Prajitura cu eugenii, budinca de vanilie si frisca

img_8140

O prajitura simpla, rapida, usor de facut dar care o sa va placa foarte mult. Cu siguranta stiti sau ati intalnit nenumarate retete de prajituri cu eugenii, dar acum va prezint si varianta mea, este preferata fiicei mele.

img_8141

Ingrediente

– 16 pachete de eugenia (32 daca cumparati la bucata)

– 1,3 l lapte

– 3 plicuri budinca de vanilie

– 8 linguri zahar

– 1/4 pachet unt

– 500 ml frisca 

– ciocolata pentru decor

 Mod de preprare

In tava de la aragaz se pune hârtie de copt si se aranjeaza eugeniile una lângă alta. Se pune laptele la fiert si oprim putin cat sa inmuiem praful de budinca in care se  adauga zaharul, amestecam bine si turnam amestecul in laptele fierbinte. Fierbem budinca pana se ingroasa. Se ia de pe foc si se am adăugat untul, am amestecat bine apoi o turnam peste eugenii.  Se am lasa  la racit, indicat ar fi de seara pana dimineața, ca sa se inmoaie bine eugeniile. A doua zi am ornat-o cu frisca si ciocolata rasa.

img_8121

img_8124

Sectiune.

img_8125

img_8167

img_8147

Sa o savurati cu placere. 🙂

4 gânduri despre &8222;Prajitura cu eugenii, budinca de vanilie si frisca&8221;

Lasă un comentariu