Cheesecake pe blat de biscuiti cu fructe

IMG_8526

Cheesecake-ul este cu siguranta o prajitura foarte iubita. Se pregăteşte rapid, e uşor de făcut, e foarte gustoasă si o poti pregati in nenumarate feluri si combinatii, cu sau fara fructe. Asa ca azi am sa va arat varianta mea cu afine, se pot folosi si alte fructe. 

IMG_8500

Ingrediente

– 450 g biscuiti 

– 250 g unt topit

– 400 g branza de vaci cremoasa ( almette, philadelphia, branza de vaci de la lidl la galeata este foarte buna, fina si cremoasa)

– 4-5 linguri de miere

– 400 ml. smantana pentru frisca sau frisca lichida

– 10 g gelatina

– 250 g afine

– 2 plicuri zahar vanilat

Mod de preparare

Biscuiti se maruntesc intr-o punga cu ajutorul batatorului de carne.

712

Se torna 150g unt topit peste biscuitii sfaramati.

713

Se amesteca bine, se pune in forma de tarta cu inel detasabil (in cazul meu o forma de silicon cu suport de sticla, diametru 27cm) si cu ajutorul unei linguri se  niveleaza frumos. Se da la rece si ne apucam de crema.

714

Punem gelatina la inmuiat in 100 ml apa rece pentru 10 minute, dupa care se topeste la bain marie sau la microunde ( cateva secunde sa nu fiarba) si se lasa sa se raceasca. Amestecam bine branza cu mierea. Batem frisca, adaugam crema de branza, amestecam bine cu ajutorul unui tel ca sa ramana crema pufoasa, punem gelatina topita, amestecam din nou si turnam crema peste blatul de biscuiti. Se mixeaza afinele  cu zaharul vanilat  si nu uitam sa oprim cateva pentru decor. Crema de afine se pune peste crema de branza  si cu un bețișor de frigarui am amestecat cremele formand un mozaic. Se decoreaza cu afine si se lasa la frigider minim 4 ore, eu l-am lasat de seara pana dimineata.

140

141

Sectiune.

142

Si o felie pentru pofticiosi. 🙂

143

Aceeasi reteta doar ca am pus merisoare in loc de afine.

IMG_8001

IMG_8010

Cu capsuni.

IMG_3985

Cu fructe de padure.

IMG_8496

IMG_8487

IMG_8512

IMG_8520

Sa o savurati cu placere. 🙂

2 gânduri despre &8222;Cheesecake pe blat de biscuiti cu fructe&8221;

Lasă un comentariu