Budinca de lapte

img_3831

Un desert minunat, fin, aromat si rapid de facut.

img_3834

Asa cum am spus, budinca se face foarte repede si este tare buna. Am pus la fiert un litru de lapte si cand a inceput sa fiarba am adaugat  6 linguri de zahar si 5 linguri de amidon desfacut in putina apa, amestecam incontinuu pana budinca incepe sa se ingroase. Oprim focul si adaugam 2-3 linguri cu varf de smantana grasa, amestecam bine si lasam budinca sa se raceasca putin. Se pune in pahare iar deasupra puteti sa puneti ce doriti, sirop, dulceata, sosuri de fructe, cicolata, fructe proaspete sau uscate…….. Eu am pus sirop de maci salbatici, nuca de cocos si fistic. Vreau sa va spun ca a iesit o bunatate de budinca, sper sa o incercati si voi. 🙂

img_3819

img_3838

img_3831

Va doresc pofta buna! 🙂

Lasă un răspuns

