Trufe cu oreo

img_3491

Un desert absolut delicios, perfect pentru fanii oreo. 🙂

img_3479

Pe retelele de socializare circula o gramada de filmulete cu acest minunat desert, tot asa la gasit si fiica mea care este fan oreo 🙂 asa ca am transformat gramajele din oz in grame si am ajuns la rezultatul pe care am sa vi-l prezit acum. Mi-au iesit 30 de bucati generoase ca marime iar la gust asa cum am spus, absolut delicioase. Am folosit 600gr  biscuiti oreo (4 pachete x 154gr), 250gr mascarpone si  400gr ciocolata alba( am folosit ciocolata cuvertura de la Galactic). Zdrobim biscuiti cu ajutorul unui sucitor sau in robotul de bucatarie, nu uitati sa opriti 2-3 biscuiti care o sa-i folosim la ornat, apoi  adaugam crema de branza si amestecam pana se omogenizeaza bine compozitia. Formam bilutele si le dam la rece aproximativ 15 minute ca sa se intareasca. Intre timp radem biscuitii ramasi pe care ii folosim la ornat, operatiunea asta trebuie executata cat ciocolata este calda ca sa se lipeasca biscuiți de ciocolata. Topim ciocolata la bain marie si trecem fiecare biluta prin ciocolata, le presaram cu biscuiti rasi si le punem pe staniol ( se vor dezlipi mai usor) apoi le dam la rece pana se intareste ciocolata. Puteti sa tavaliti bilutele doar prin biscuiti rasi, cacao sau bombonele colorate, puneti sa colorati ciocolata, sau sa le umpleti cu visine, nuci sau crema. Indiferent cum le veti face rezultatul o sa fie minunat si delicios, asa ca va poftesc la trufe. 😉

img_3483

img_3481

img_3482

 

Lasă un răspuns

