Tort de biscuiti

img_2613

img_2610

img_2924

Un desert simplu, rapid si pe gustul fiecaruia, in functie de preferinte. 🙂

img_2509

De data aste am ales sa-l fac cu biscuiti simpli si cu cacao, mascarpone si lapte condensat, asa ca am sa va arat ce am folosit.

img_2433

Laptele condensat se pune intr-o cratita cu fund dublu si se fierbe la foc mic sau pe bain marie pana se caramelizeaza si se ingroasa.

img_2439

Se lasa sa se raceasca, apoi se adauga in branza mascarpone lingura cu lingura, mixam bine pana obtinem o crema pufoasa. Daca credeti ca nu aveti destula crema puteti sa adaugati 50 ml frisca ( de frica ca nu-mi ajunge, mi-a ramas ) si mixati pana se ingroasa bine crema.

img_2455

Punem aproximativ 200ml lapte caldut intr-un caston, desfacem pungile de biscuitii, pregatim un plan de lucru, un platou, tava pe care asezam tortuletul si trecem la treaba. Inmuiem in lapte un biscuite (nu prea mult ca se vor inmuia si de la crema) punem un strat de crema, dupa care un alt biscuite inmuiat, practic vom face un sandwich, pachetel de biscuiti cu crema si il punem pe planul de lucru. Repetam procedeul pana obtinem  10-12 pachetele sau cam cat de mare dorim sa-l facem. Mie mi-au intrat pe platou 12 pachetele.

img_2461

img_2462

Luam in mana un pachetel de biscuiti, punem crema, adaugam altul peste si-l punem pe un platou, procedeu se repeta pana ajungem la lungimea dorita.

img_2472

img_2475

img_2481

Il ungem roata cu crema.

img_2482

Apoi il imbracam cu biscuiti, la fel inmuiati putin in lapte si il ornam in functie de imaginatia si gustul fiecaruia. Eu am avut zmeura in congelator si menta in ghiveci. 🙂 

img_2488

img_2498

img_2519

img_2531

Sectiunea, ar fi de preferat sa-l taiati a doua zi.

img_2609

img_2611

Si pentru ca va spuneam ca mi-a fost frica ca nu-mi ajunge crema si am adaugat 50 ml frisca, iata ca mi-a ramas :)))))) dar nici o problema caci am facut un tortulet de toata frumusetea 😉 si asa am ramas cu tortul intreg pana a doua zi.

img_2612

Fiica mea a fost cea mai fericita de mini tortuletul meu. 🙂

img_2613

Tortul se poate umple si cu alta crema, dupa preferinta. Am sa revin si cu alte variante pentru ca ne-a placut mult si se face tare usor.

Asa cum am promiiis am revenit 🙂 de data asta cu  mascarpone si finetti. Pentru crema am folosit o cutie mascarpone si 400 gr finetti.

img_2848

Procedam la fel ca si la celalalt, doar ca acum l-am ornat cu nucca prajita si physalis.

img_2855

img_2864

img_2920

img_2940

Sa aveti pofta! :*

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

