Salata de fasole verde cu maioneza

IMG_9449

Salata de fasole verde este gustoasa, simpla, rapida si foarte usor de pregatit.

IMG_0547

Mod de preparare

Curatam de codite fasolea verde, o spalam, o taiem  si o punem la fiert in apa cu putina sare.

IMG_0494

Cat timp fierbe fasolea facem maioneza, eu am facut maioneza la minut cu iaurt grecesc, usturoi si chili, iar reteta o gasiti aici:  https://sagatimcugina.wordpress.com/2015/10/27/maioneza-la-minut/

Dupa ce a fiert fasolea o scurgem de apa si o lasam sa se raceasca, daca doriti o puteti toca marunt, eu am lasat pastaile intregi. Am tocat o legatura de marar si am ras o lingurita de ghimbir.

IMG_9451

Apoi am adaugat maioneza.

IMG_0509

IMG_0527

IMG_0534

IMG_0521

Este minunata cu paine prajita, rosii si castraveti, iar ca decor i-am pus un mot de germeni de varza rosie si rapita si o frunzulita de menta. 🙂

IMG_9448

IMG_0539

Va doresc pofta buna! :*

 

Lasă un răspuns

