Leche flan

IMG_6868

Leche flan sau crema de caramel, simpla, cremoasa, dulce si cu siguranta pe gustul tuturor.

IMG_6867

Pe internet circula mai multe variante, banuiesc ca toate sunt bune 😉 dar eu de data asta am ales sa va prezint cea mai simpla varianta in opinia mea, dar cu siguranta am sa incerc si altele.

Ingrediente

-1 cana zahar (250g)

-1/4 cana apa (100ml)

-2 cutii lapte condensat

-9 oua

– 500ml apa

-2 esente vanilie

Mod de preparare

Intr-o tigaie am pus zaharul si apa, lasam sa fiarba pana obtinem un caramel fluid si transparent usor inchis la culoare, apoi il turnam intr-un vas de jena sau o forma pe care o vom introduce la cuptor. Separat intr-un vas batem ouale cu apa si esenta de vanilie apoi adaugam laptele condensat.

IMG_6801

Turnam compozitia in vasul cu caramel.

IMG_6809

Vasul il vom pune intr-o tava cu apa si il introducem in cuptorul preincalzit. 

IMG_6816

Se coace la foc mic 50 minute.

IMG_6831

Scoatem vasul de jena din tava cu apa si lasam sa se raceasca complet, eu l-am lasat in frigider pana a doua zi.

IMG_6833

Se dezlipesc cu grija marginile si se rastoarna pe un platou, se serveste asa simpla sau se poate orna cu fructe, frunze de menta, sau cu ce va place.

IMG_6857

IMG_6864

Sectiune.

IMG_6873

IMG_6874

IMG_6876

Va doresc pofta buna! 🙂

Lasă un răspuns

