Tort de bezele cu crema

IMG_6445

Cel mai simplu, rapid, usor si delicios tort de facut cu bezea dulce si crocanta, crema pufoasa, cremoasa si amaruie de la ciocolata. 

IMG_6447

Ingrediente

-300g bezele (eu le-am cumparat gata facute)

-600ml smantana pentru frisca

-300g ciocolata amaruie

-50g unt

Mod de preparare

Ciocolata se taie bucatele, se adauga untul si se pune la topit in cuptorul cu microunde. O amestecam bine si lasam sa se raceasca. Batem frisca, oprim putina pentru decor, iar in restul de frisca adaugam ciocolata topita si racita. Comtinuam sa mixam pana obtinem o crema fina si pufoasa.

018

Intr-o forma detasabila de tort punem un strat de bezele, un strat de crema, iar un strat de bezele si unul de crema, iar la sfarsit punem ultimul strat de bezele. Ornam cu frisca, eu am pus in pos cateva picaturi de esenta rosie, apoi am adaugat frisca si am ornat tortul, am pus si frunze de menta, dar se pot pune si fructe sau alte elemente de decor.

IMG_6450

Se lasa la frigider 2-3 ore apoi se scoate cercul detasabil si se serveste. 

IMG_6451IMG_6453IMG_6459

 Se taie cu grija cu un cutit ascutit udat in apa.

IMG_6463

IMG_6469

IMG_6473IMG_6474

Se poate face si cu crema de vanilie, ness sau fructe.                                                     Va doresc pofta buna! 🙂

Lasă un răspuns

