Desert cu iaurt grecesc, musli si fructe

 

IMG_7394

IMG_3738

IMG_6006

Usor de facut, foarte bun si pe gustul tuturor.

IMG_2597

IMG_0143

Intr-un vas de jena am pus musli cu fructe uscate, dar la fel de bine puteti pune biscuiti sau piscoturi. Am adaugat un strat de iaurt grecesc si fructe uscate, pe care le puteti inlocui cu fructe proaspete sau congelate.

IMG_2580

Puneti inca un strat de musli.

IMG_2584

Apoi inca un strat de iaurt.

IMG_2587

Iar la sfarsit ornati dupa plac. Am sa va arat cu ce am facut eu.                                              Cu biscuiti, fructe congelate, rodie si topping de ciocolata.

IMG_0150

Cu piscoturi, mango, goji, merisoare, nuci, musli de ciocolata si topping de fructe de padure si ciocolata.

IMG_0761

In cupe cu musli, sirop de maci, merisoare, kiwi, struguri, portocale si nuci.

IMG_3764

IMG_3751

IMG_8960

img_4532

IMG_0061

Cu musli, fructe uscate, biscuiti, sirop de maci, bomboane toffifee.

IMG_2613

Servit pe farfurie cu topping de ciocolata.

IMG_2688

Cu dulceata de afine si caise uscate.

IMG_4092

Cu miere,musli si fructe uscate.

IMG_4988

Cu iaurt, musli, miere de papadie si sos de capsuni.

IMG_5991

Cu iaurt, musli si jeleu de zmeura.

img_7956

Cu iaurt, musli si sirop de afine.

img_4037

Sirul poate continua in functie de placerile si gusturile voastre. Eu nu pot sa va spun decat ca este foarte bun, se face repede si este nelipsit din meniul nostru, fie vara, fie iarna. Sa-l savurati cu placere! 🙂 

Lasă un răspuns

