Tort de clatite cu eurocrem, merisoare si frisca

IMG_9435

Daca va plac clatitele va propun acest tort cu eurocrem, merisoare si frisca, se face usor si este delicios.

IMG_9614

Ingrediente

– 300 g faina

– 300 ml lapte

– 300 ml apa minerala

– 2 oua

– 75 ml ulei

– 1 praf de sare

– 1 lingura zahar

-un varf cutit turmeric

-o galeata eurocrem

-400- 500 g merisoare

-250 ml frisca

Mod de preparare

La acest tort eu am folosit 20 clatite, eurocrem la galeata, merisoarele le-am tinut in zahar apoi am scurs zeama lasata. Am procedat asa cum am sa va arat in imaginile de mai jos. Dupa ce am prajit clatitele am trecut la asamblarea tortului.  Am uns o clatita cu eurocrem, am pus o alta clatita peste si am presarat merisoare, apoi am repetat operatiunea : clatita-eurocrem-clatita-merisoare.IMG_9421

Ultima clatita a fost cea unsa cu eurocrem peste care am presarat merisoare.

IMG_9425

IMG_9428

IMG_9433

Se poate servi asa, sau ornat cu frisca, merisoare si frunze de menta.

IMG_9434

IMG_9566

Sectiune.

IMG_9592IMG_9593IMG_9602IMG_9603

Sa-l savurati cu placere. 🙂

Lasă un răspuns

