Pulpa de iepure la cuptor cu vin

IMG_9658

Carnea de iepure se numara printre cele mai sanatoase tipuri de carne, asa ca va propun sa mancam si noi cat mai sanatos 🙂 si anume: o friptura la cuptor cu vin, alaturi de o garnitura de cartofi mov cu ceapa rosie si marar.

IMG_9662

Ingrediente

-o pulpa de iepure

– 150-200 ml vin alb

-3-4 catei de usturoi

-2-3 linguri ulei de masline

-foi de dafin

-piper

-sare

-chili

-rozmarin

Mod de preparare

Intr-un vas de jena punem pulpa de iepure si turnam peste ea marinata facuta din ingredientele de mai sus, acoperim cu folie vasul, il pune la rece si lasam asa aproximativ 2 ore, in acest timp nu uitam sa mai intoarcem carnea de pe o parte pe alta.

IMG_9549

IMG_9550

Introducem vasul in cuptorul preincalzit pentru 30 minute, apoi intoarcem carnea pe partea cealalta si o mai lasam inca 30 minute, de data asta fara folie si o mai stropim din cand ai cand cu zeama din vas. Dupa trecerea timpului verificam cu o furculita carnea, daca intra usor inseamna ca este gata, daca nu o mai lasam inca 20 minute sau atat cat trebuie pana carnea devine moale si rumenita frumos. Avem grija sa nu scada zeama prea mult ( adaugam putina apa) si sa stropim carnea ca sa nu se usuce . Asa a aratat friptura mea cand a fost gata.

IMG_9634

IMG_9637

Cu zeama ramasa in vas am facut un topping cu care am uns friptura. Am strecurat zeama si am redus-o pe foc pana a ajuns la consistenta unui topping.

Friptura se poate servi asa simpla cu salata sau cu garnitura de cartofi, orez, ciuperci, sau alte legume. Eu am servit-o cu cartofi mov fierti si zdrobiti cu furculita in care am adaugat ceapa rosie tocata marunt, marar, ulei de masline, sare, piper si suc de lamaie.

IMG_9686

Friptura  servita pe farfurie.

IMG_9669

IMG_9659

Pofta buna!


Lasă un răspuns

