Ciulama de ciuperci

IMG_7881

Usor si rapid de facut, gustos si sanatos, cam asta ar fi descrierea mea pentru acest preparat. 

IMG_7885

Ingrediente

-1 kg ciuperci

-2-3 linguri ulei de masline

-1 ceapa

-3-4 catei usturoi

-o cutie mare smantana

-1 lingurita amidon sau faina

-marar si patrunjel verde

-sare

-piper 

Mod de preparare

Asa cum am zis se face simplu si rapid. Se pune uleiul de masline in wok la incins, apoi punem ceapa tocata marunt si lasam sa se prajeasca putin. Adaugam ciupercile spalate si scurse de apa, taiate bucati mai mari. Am lasat cateva minute sa se caleasca, noua ne plac sa ramana al dente asa ca am scurs zeama care au lasat-o, daca doriti sa fie mai moi lasati pe foc pana seaca toata zeama dupa care adaugam smantana in care am pus  o lingurita de amidon. Se lasa sa dea un clocot, pana se ingroasa apoi  luam de pe foc si adaugam usturoiul tocat, sare, piper, marar, patrunjel. Se serveste cu mamaliguta sau in cazul meu cu chifle caldute.

IMG_7877

IMG_7881

Va poftesc si la o strachina de ciulama cu mamaliguta, ca tot am pomenit mai sus de ea. 😉

img_7137

img_7145

Va doresc pofta buna!

Lasă un răspuns

