Mancare de castraveti cruzi cu oua posate pane

IMG_7127

O mancare zic eu tare buna, care se face rapid. Putem face si alceva decat salata si castraveti murati, iar cu aceasta ocazie va poftesc si pe voi s-o incercati. 🙂

IMG_7118

Ingrediente

– 1 kg castraveti

-2 ardei 

-2-3 cepe

-1-2 morcovi

-1 rosie mai mare decojita

-2-3 linguri ulei de masline

-sare

-piper

-chili

-frunze de patrunjel, telina, rozmarin

Mod de preparare

Curatam si spalam legumele, apoi le taiem. In wok punem uleiul la incins si adaugam ceapa, morcovii, ardei si lasam cateva minute la dinstuit, dupa care adaugam castraveti taiati in functie de preferinte ( eu i-am lasat cu coaja).

IMG_7110

Amestecam totul bine.

IMG_7113

Adaugam rosia decojita si codimentam cu sare, piper, chili, eu am mai adaugat si ghimbir,lemongrass, sumac.

IMG_7114

Se amesteca si se lasa sa fiarba pana ce castraveti sunt fierti dar sa ramana putin crocanti, aproximativ 20 minute. La sfarsit adaugam frunzele de patrunjel, telina si rozmarin.

IMG_7118

Se serveste cu oua posate simple sau pane, eu am optat pentru cele pane de data asta. Reteta pentru oua posate pane o gasiti aici:  https://sagatimcugina.wordpress.com/2015/02/24/salata-cu-oua-posate-pane/

IMG_7125

IMG_7127

Va doresc pofta buna!

Lasă un răspuns

