Salata de paste cu legume, jambon si maineza

024

O salata rapida si satioasa care se poate servi atat la masa de pranz cat si la cina.

Ingrediente

– o punga paste (eu am folosit paste colorate)

– o conserva fasole boabe

-o conserva mazare

– o conserva porumb

-150 g masline

-1ardei mare rosu

-200g jambon taiat felii

-maioneza 

-sare

-piper

Mod de preparare

Fierbem pastele urmand instructiunile de pe ambalaj. Intr-un vas destul de incapator punem pastele fierte si restul de ingrediente, legumele din conserva le spalam si le scurgem de apa, jambonul, ardeiul si maslinele le taiem felii. 

022

 

Se face maioneza dupa reteta clasica sau cea din ou intreg. Eu am facut din ou intreg si am procedat astfel: in vasul de la blenderul vertical am pus un ou intreg, o ceapa mica sau 1-2 catei de usturoi, 1 lingura mustar, sare, piper, 200ml ulei. Se introduce blenderul si incepem sa mixam ridicand incet astfel incat in momentul in care am ajuns sus maioneza este gata, apoi am adaugat 2-3 linguri de iaurt grecesc. Maioneza am pus-o peste paste si legume si am amestecat usor.

023

 

Se monteaza pe platou sau in portii individuale. Am pus pe un platou frunze de salata verde, apoi am adaugat salata si am ornat cu rosii cherry, frunze de patrunjel, felii de masline si ardei iute.

025

 

Sa va fie de bine! 🙂

Lasă un răspuns

