Desert cu musli, iaurt grecesc si smochine

283

Un desert usor de facut si foarte racoritor, numai bun la caldura de afara! 🙂

285

Intr-un vas de sticla am pus iaurt grecesc, peste care am pus un strat de musli cu fructe uscate. Am taiat 4 smochine felii mai subtirele si le-am asezat pe marginea vasului ( ce ramane se taie cubulete si se pun peste cereale) dupa care am mai pus un strat de iaurt si unul de musli. Am decorat cu nuci, smochine si miere. Este un desert minunat, rapid de facut, bun in orice anotimp si in orice combinatie. 🙂

281

282

 

284

Pofta buna!

Lasă un răspuns

