Fasole pastai la cuptor

IMG_6017

Ceva bun, rapid si usor de facut. 😉

IMG_6014

Intr-o oala am pus apa la fiert cu putina sare, apoi am adaugat pastaile de fasole(care au fost curatate si spalate) si le-am fiert 5 minute, dupa care le-am scurs de apa. Intr-un vas de jena uns cu ulei de masline am pus un strat de pastai apoi am ras branza sarata, am presarat patrunjel verde si am repetat din nou ordinea de mai sus. Am amestecat 3 oua cu o cutie de smantana, 1/2 lingurita turmeric, ghimbir ras si am turnat peste fasole, iar deasupra am pus bucati de unt. Se introduce vasul in cuptorul preincalzit pentru 30-40 minute pana se leaga oul si se rumeneste frumos.

IMG_6005

IMG_6011

Servita pe farfurie cu dulceata de ardei iute si sos pesto.

IMG_6013

IMG_6014

IMG_6017

Pofta buna!

Lasă un răspuns

