Midii pane

013

Iubesc fructele de mare, iar de data asta va poftesc la o portie de midii pane, se pregatesc extrem de usor si sunt foarte bune si sanatoase. 🙂

017

Ingrediente

– 500 g midii

– 2 oua

– 4-5 linguri faina

– 4-5 linguri pesmet

– sare

– piper

Mod de preparare

Midiile le-am spalat apoi le-am sters bine de apa cu un prosop de hartie. Am pus intr-o farfurie faina, in alta pesmetul, iar ouale le-am batut apoi am adaugat sare si piper. Am tavalit midiile prin faina, apoi prin oul batut, tavalite din nou prin pesmet si prajite in baie de ulei. Dupa ce se rumenesc frumos se scot pe un prosop de hartie. Se servesc fierbinti cu felii de lamaie. Eu am facut si putina maioneza cu iaurt si chives. 😉 

056

057

Pe farfurie cu lamaie, maioneza cu iaurt, chives si chili.

019

021

018

Pofta buna! 🙂

2 gânduri despre &8222;Midii pane&8221;

Lasă un răspuns

