Friganele dulci in sos de capsuni

020

Daca tot este timpul capsunilor am zis sa profitam la maxim de ele si uite ce a iesit: un sos dulce, acrisor si foarte aromat alaturi de banalele friganele 😉

021

Friganelele, mai exact paine cu ou le-am facut din 3 oua batute cu putina sare si vreo 3 linguri de lapte, apoi am scos feliile pe un prosop de hartie. Capsunile, apoximativ 500 g spalate bine si scurse de apa le-am blenduit putin nu prea tare, am adaugat 1-2 linguri de miere, zeama de la 1/2 lamaie, apoi am omogenizat totul bine. Am pus sos pe farfurie peste am adaugat friganelele, bucati de capsuni, apoi am presarat zahar pudra si chili. A iesit un desert minunat!!!! 🙂 

023024

025

Pofta buna! 🙂

2 gânduri despre &8222;Friganele dulci in sos de capsuni&8221;

Lasă un răspuns

