Oua scotiene

1

Ouăle scoţiene sunt un fel de mâncare populara în Marea Britanie pe post de gustare pentru picnic, dar care se poate transforma foarte bine si intr-un pranz sau o cina alaturi de chipsuri de legume si salata.

2

Ingrediente

– 8 oua fierte

– 2 oua

– 3-4 linguri faina

– 3-4 linguri pesmet

– 400 g carne macinata

– sare

– shechuan pepper

– nucsoara

– boia

– ghimbir

– lemongrass

– 1-2 sfecle rosii

– 2-3 morcovi

– 2-3 cartofi

– ulei de palmier pentru prajit

Mod de preparare

Am fiert ouale 5 minute dupa care le-am scos in apa cu gheata.

IMG_3359

Intr-un caston punem carnea si toate ingredientele, apoi omogenizam bine compozitia.

IMG_3366

Formam 8 bile din compozitia obtinuta si curatam ouale de coaja.

IMG_3368

Imbracam ouale in carne.

IMG_3370

Punem ceaunul la incis cu uleiul de palmier si pregatim faina si pesmetul iar ouale le batem cu sare si piper. 

IMG_3374

Trecem pe rand ouale prin faina, ou batut si pesmet, eu am vrut o crusta mai crocanta si le-am mai tecut o data prin ou si pesmet.

IMG_3376

Le prajim in baie de ulei si le scoate pe prosop de hartie.

2

Legumele le-am taiat felii subtiri cu ajutorul unei razotoare.

IMG_3384

Le prajim pe rand in baie de ulei.

IMG_3385

Am servit ouale cu chipsuri de legume si salata de rucola.

IMG_3387

IMG_3397

Pofta buna! 🙂

2 gânduri despre &8222;Oua scotiene&8221;

Lasă un răspuns

