Paine cu ou si branza brie la microunde cu capsuni si chili

003

Banala paine cu ou putin mai altfel, mai stilizata, mai aromata, mai bune zis aceeasi Marie dar cu alta palarie. 🙂 

004

Pentru paine cu ou am folosit o paine cu seminte, noua ne place tare mult. Dupa ce am fript painea cu ou clasic asa cum stie toata lumea, am scos-o pe un prosop de hartie ca sa se absoarba surplusul de ulei. Am taiat branza brie in felii late de un deget si le-am pus peste feliile de paine cu ou, dupa care le-am introdus in cuptorul cu microunde timp de un minut pana s-a topit branza.

001

Se aseaza pe farfurie feliile de paine, se taie 2-3 capsuni felii si se presara chili, gustul este de-a dreptul intrigant, dulce, sarat, iute…… un deliciu. Am folosit chili cu sare la rasnita.

006

002

005

Sa va fie de bine! 🙂

Lasă un răspuns

