Friptura de curcan cu carnat de cal la cuptor si broccoli

023

O friptura de curcan impreuna cu aroma gustosului carnat de cal, alaturi de crocantul broccoli si delicioasa dulceata de ardei iuti, este friptura pe care v-o recomand cu drag pentru o masa de duminica in familie. 🙂

022

Ingrediente

– o aripa mare de curcan

– un carnati de cal

– un broccoli

– ulei de masline

– sare

– piper

– chili

– ghimbir

– lemongrass

– sos de soia

– rozmarin

– zahar brun

– in mojar am pus: salvie, cimbru, boia, sumac si zahar brun

Mod de preparare

Am vrut sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura, asa ca prima data am facut o supa din imensa aripa de curcan, nu puteam sa ratez ocazia de a manca delicioasa si gustoasa supa de curcan cu paste spirale unguresti „nagy sodort csiga”. Cam asa a aratat supa mea.

033

034

Avand o delicioasa supa de curcan am trecut cu drag la prepararea fripturii. Carnea din supa am pus-o intr-un vas de yena, iar carnatul l-am taiat bucatele si am condimentat cu ingredientele enumerate mai sus si anume: sare, piper, chili, ghimbir, lemongrass, rozmarin si amestecul din mojar.

004 (43)

004 (45)

Am stropit carnea cu sos de soia, am presarat zahar brun si am adaugat un sfert de pahar de apa. Am acoperit vasul cu folie de aluminiu si l-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 30-35 minute. 

006

Am scos folia si am mai lasat friptura inca 10-15 minute pana s-a rumenit frumos.

021

Cat timp friptura se afla la cuptor am pregatit boccoli. Am pus o oala cu apa si o lingura de sare la fiert si am oparit broccoli 3 minute, dupa care l-am scos in apa cu gheata.

014

Dupa aproximativ 5 minute se scoate broccoli si scurge de apa.

015

Avand totul pregatit am trecut la aranjarea pe farfurie si am adaugat  putina dulceata de ardei iuti pe care o folosesc la mai toate fripturile.

025

Am fotografiat-o din toate partile  si neputand sa aleg doar una- doua fotogtafii am sa le pun pe toate 🙂 sper sa va placa.

027

030

032

023

Sa va fie de bine!

Lasă un răspuns

