Budinca de paine

img_2783

Cam asta se poate face cu o paine veche si resturile de prin frigider si camara,  o budinca de paine, dulce sau sarata, dupa pofta si gustul fiecaruia 😉 iar rezultatul va asigur ca o sa va satisfaca papilele gustative. 😉

img_0543

In varianta sarata aveti nevoie de o paine, resturi de mezeluri ramase prin frigider, branza sarata, 5-6 oua, o cana de lapte, rosii, ardei, ceapa verde. Rupem bucati mici painea si o stropim cu cana de lapte, adaugam mezelurile si legumele taiate si punem totul intr-un vas de yena uns cu putin ulei de masline. Intr-un castron batem ouale si mai adaugam putin lapte, sare si piper (am pus si pasta de ardei). Eu am mai avut in frigider si o vanata si un ananas, pe care le-am taiat fasii.

007

Am pus fisiile de vanata si ananas peste compozitia de paine apoi am turnat ouale peste,am presarat chives si bucatele de unt. Puteti folosi orice fel de legume sau mezeluri, mai exact ce gasiti prin frigiderul vostru. 🙂

008

Am introdus vasul in cuptorul preincalzit aproximativ 45 minute. Am scos vasul din cuptor, am presarat cascaval ras si din nou la cuptor pana se rumeneste frumos.

015

017

024

Se serveste calda cu salata si rosii, dar este buna si rece. 

019

Va arat si varianta cu paine neagra cu seminte, dovlecei, morcovi, ardei, pastrama de curcan si  branza.

IMG_0521IMG_0518IMG_0512IMG_0524IMG_0528IMG_0541IMG_0542IMG_0545

Buninca de paine in varianta dulce.

img_2779

Am sa va spun ce am pus de data asta, pentru ca de fiecare data imi iese altfel si asta in functie de ce gasesc prin casa sau inspiratia de moment. Deci acum am folosit jumatate de paine integrala, 5 oua, 200gr branza dulce, 1 cana lapte, 1/2 cana zahar, mix de fructe uscate, visine din compot, nuci, goji, ciocolata alba (rupta bucatele), esenta de vanilie, coaja rasa de lamaie, 1lingurita ghimbir ras. Toate se amesteca bine si se pun intr-un vas uns si tapetat cu pesmet.

img_2709

img_2731

Deasupra am pus visine din compot, nuci, goji si am presarat putin zahar brun. Se coace aproximativ 45 minute pana se rumeneste frumos.

img_2757

Se serveste atat calda cat si rece, cu fructe, sosuri sau sirop.

img_2779

Cu sos de vanilie.

img_2817

img_2823

Sa va fie de bine!

Lasă un răspuns

