Omleta rulada cu branza, leurda, ciperci si ardei

038

Un mic dejun sanatos si gustos. 🙂

IMG_8787

065

Ingrediente

– 4 oua

– 15-20 frunze leurda

– 100g branza sarata

– sare

– piper

– chili

– 3-4 linguri ulei masline

Mod de preparare

Spalam leurda si o taiem fasii iar branza o taiem cubulete. Spargem ouale intr-un castron le batem cu putina sare, piper si chili dupa care adaugam leurda, branza si 2 linguri ulei de masline.

027

Intr-o tigaie punem putin ulei si figurine de inex iar cu o lingura punem compozitia la prajit. Cu ajutorul unei palete intoarcem figurinele si pe cealalta parte.

029

Punem figurinele pe un fund de lemn si indepartam surplusul de omleta. Le aranjam frumos pe farfurie si servem cu rosii si frunze de rucola sau cu ce ne place. 🙂

031

033

037

Va arat si varianta rulada de leurda cu cascaval afumat, am folosit aceleasi ingrediente doar ca am pus 8 oua si 3 legaturi de leurda. Am pus cu polocicul  in tigaie si dupa ce am intors-o a adaugat felii de cascaval, iar cu ajutorul foliei am rulat stras. 

030

031

Pentru cea cu ciuperci si ardei ingredientele si modul de preparare  sunt aceleasi doar am inlocuit leurda cu ciuperci ( am pus ciuperci enoki, dar se pot pune orice fel de ciuperci), ardei si praz. Dupa ce s-a copt pe ampele parti am uns-o cu crema de branza si am presarat rucola, apoi am rulat-o.

IMG_5166

IMG_5170

Dupa ce s-a racit putin am feliat-o si am pus-o pe farfurie.

036

IMG_8796

IMG_5187

IMG_5190

Sa va fie de bine! 🙂

Lasă un răspuns

