Cremes in straturi

IMG_1372

Cremesul este o prajitura de casa traditionala si delicioasa pe care o gasiti pregatita in nenumarate feluri. Acum am sa va arat si varianta mea in straturi cu foile sfaramate. 

IMG_1373

Ingrediente

– 1 pachet foi de cremes ( eu prefer cele de la Boromir)

– 2 l lapte

– 5 oua

– 6 plicuri budinca vanilie

– 150 g unt

– 18 linguri zahar

– 1 esenta vanilie

– 1/2 lingurita turmeric

– zahar pudra 

Mod de preparare

Asa cum am spus si mai sus cremesul il puteti gasi facut in nenumarate feluri asa cum am sa vi-l prezint acum am gustat la prietena mea Cerasela Zaharie iar reteta ei o gasiti aici: https://cerulina.wordpress.com/2014/10/08/crempita-cremes/

Pregatim ingredientele

001

Separam ouale. Galbenusurile le punem intr-o cratita si le amestecam cu praful de budinca, 15 linguri de zahar,esenta de vanilie, turmericul si laptele.

005

Punem cratita pe foc si amesteca cu telul mereu sa nu se prinda. Se fierbe pana se ingroasa, apoi adaugam untul taiat felii si amestecam bine.

006

Batem albusurile spuma cu un praf de sare si 3 linguri de zahar.

011

Punem albusul spuma in crema calda.

012

Omogenizam bine crema.

015

Am folosit cutia foilor pe post de tava 🙂 iar marginile le-am capsat pentru a fi mai inalta iar crema sa nu curga afara. In cutia de cremsnit de la Boromir sunt trei foi, numai bune pentru cremesul nostru. Sfaramam prima foaie si o punem in cutie.

018

Punem jumatate din crema si o intindem cu ajutorul unei spatule sau cu un cutit.

021

Punem a doua foaie sfaramata.

023

Punem si restul de crema.

024

Adaugam ultima foaie sfaramata si presaram zahar pudra.

027

Se lasa la temperatura camerei sa se raceasca putin apoi se pune la frigider.

IMG_1369

Sectiune.

IMG_1379

IMG_1384

IMG_1390

Sa va fie de bine! 🙂

2 gânduri despre &8222;Cremes in straturi&8221;

Lasă un răspuns

