Crema de mascarpone cu biscuiti digestivi cu cereale si ciocolata

067

Un desert cremos, aromat, usor de facut si foarte delicios. M-am inspirat din reteta domnului Lucian Gavrila, caruia ii multumesc frumos 🙂 http://luciangavrila.ro/crema-de-mascarpone-cu-biscuiti-amaretto-un-desert-italian-in-dodecanez/

045

Ingrediente

– 400 g mascarpone

– 250 g biscuiti digestivi cu cereale si ciocolata ( se gasesc varsati la Auchan)

– 2-3 linguri de miere

– esenta de migdale

– visine sau alte fructe, dupa preferinte

– 1 ciocolata neagra

Mod de preparare

Pregatim ingredientele.

017

Macinam biscuiti in blender sau ii sfaramam intr-o punga cu ajutorul unui ciocan de batut carnea sau sucitor.

018

Intr-un castron punem branza mascarpone, mierea, esenta de migdale si mixam totul bine pana obtinem o crema pufoasa. Adaugam biscuiti macinati si omogenizam bine.

020

Crema astfel obtinuta o portionam in cupe sau pe farfurie si adaugam fructe si ciocolata topita. Eu am pus-o in cupe, in care am pus prima data visine si ciocolata topita.

022

Am adaugat crema si am ornat cu visine si ciocolata topita.

024

023

040

069

070

073

068

Sa o savurati cu placere! 🙂 

Lasă un răspuns

