Spata de manzat impanata la cuptor si cartofi mov zdrobiti cu ceapa rosie si marar

073

O friptura de manzat impanata cu portocale, merisoare si  o garnitura de cartofi mov care sunt deliciosi, este ceea ce va propun sa gatim.

062

Ingrediente

– 1 kg carne manzat

– 2 portocale

– 2-3 crengute de rozmarin

– 100 g merisoare

– sare

– piper

– ulei de masline

– ghimbir pudra

– 150 ml vin rosu

– 1 kg cartofi mov

– 1 ceapa rosie

– 1 lamaie

– marar 

– patrunjel frunze

Mod de preparare

Carnea de manzat am crestat-o si am pus felii de portocala, crengute de rozmarin, jumatate din merisoare, ulei de masline si am lasat-o asa peste noapte.

006

A doua zi am adaugat sare, piper, ghimbir, 100 ml vin rosu, chili, am acoperit vasul de yena cu folie de aluminiu si am introdus-o la cuptor 30-45 minute, dupa care am scos folia si am lasat-o sa se rumenesca putin.

007

Am scos-o din cuptor si am schimbat feliile de portocala care s-au rumenit si ele si nu mai aratau frumos, am adaugat frunze proaspete de marar si patrunjel.

033

Cartofii mov i-am pus la fiert in apa cu sare aproximativ 30 minute.

031

Se curata de coaja.

046

Intr-un castron se zdrobesc cu furculita si se adauga ceapa rosie si mararul pe care le-am tocat marunt, ulei de masline si zeama de lamaie, sare si piper.047

Se amesteca bine si se pun pe un platou.

049

060

Punem si friptura pe un platou alaturi de cartofi.

062

In zeama lasata de carne am mai adaugat 50 mil vin rosu, restul de merisoare, sare, piper, pasta de ghimbir cu portocale, 1/2 lingurita amidon si am fiert pana am obtinut un sos legat iar alcoolul din vin s-a evaporat. 

068

Am aranjat totul pe farfurie.

072

083

Pofta buna! 🙂

Lasă un răspuns

