Orecchiette cu broccoli

033   Orecchiette ( urechiuse) sunt paste traditionale din Puglia si Basilicata, se fac dintr-o coca foarte simpla, pe baza de semola ( faina de grau dur) si apa, este complicata prepararea lor, trebuind sa li se dea forma clasica de urechiuse. Eu astazi am hotarat sa le pregatesc cu broccoli, smantana si cascaval, iar rezultatul a fost peste asteptari.

Ingrediente

– o punga de paste Orecchiette – 500g boccoli – 400g smantana – 250g cascaval – sare – piper – nucsoara – 2-3 linguri ulei de masline

Mod de preperare

Curatam broccoli, il spalam si il desfacem in buchetele mici. Se pune la fiert in apa cu sare si se fierbe 3-4 minute, se scoate si se pune in apa cu gheata, socul termic pastreaza culoare verde pe tot timpul gatirii. 014 Dupa aproximativ 5 minute se scoate broccoli si scurge de apa. 015 Orecchiettele se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj, in cazul meu 15 minute in apa cu sare, dupa care se scurg si se trec prin jet de apa rece. 016 Intr-un vas de yena uns cu ulei de masline se pun orecchiettele. 018 Am ras peste ele jumatate din cascaval si am adaugat sare, piper , nucsoara. 019 Am turnat smantana si am aranjat frumos buchetele de broccoli. 020 Am ras si cealalta jumatate de cascaval si am presarat-o deasupra apoi am dat vasul la cuptor pentru aproximativ 30-40 minute. 021 Proaspat scos din cuptor. 025 Pus in farfurie pentru a fi servit. 031 036 Pofta buna! 🙂

Un gând despre &8222;Orecchiette cu broccoli&8221;

Lasă un răspuns

