Tarta cu banane fara coacere

782

 Este deliciosa,se prepara usor, fara coacere, cu putine ingrediente, aromata ………. sper ca v-am strarnit curiozitatea.

776 

M-am inspirat din tarta lui Jamie cu banane fara coacere http://retete.unica.ro/recipes/tarta-lui-jamie-cu-banane-fara-cuptor/ ,dar am procedat asa cum am sa scriu mai jos.

Ingrediente

– 450g biscuiti 

– 250g unt topit

– 1 conserva lapte condensat (400ml)

– 50g zahar brun

– 6 banane

– 500ml frisca

– 1/2 lamaie stoarsa

– ciocolata amaruie pentru decor,aproximativ 100g

Mod de preparare

Biscuiti se maruntesc intr-o punga cu ajutorul batatorului de carne.

712

Se torna 150g unt topit peste biscuitii sfaramati.

713

Se amesteca bine, se pune in forma de tarta cu inel detasabil (in cazul meu o forma de silicon cu suport de sticla, diametru 27cm) si cu ajutorul unei linguri se  niveleaza frumos. Se da la rece si ne apucam de crema.

714

Laptele condensat impreuna cu 50g zahar brun si 100g unt se pun intr-o cratita cu fund dublu, pe aragaz la foc mic.

715

Se amesteca incontinuu ca sa nu se prinda de fundul cratitei pana devine o crema consistenta si gustoasa de caramel.

716

Crema se pune peste stratul de biscuiti si se lasa la racit.

717

Batem frisca bine si o punem la frigider, eu am adaugat  3-4 picaturi de pandan.

Taiem bananele dupa preferinta le stropim cu suc de lamaie ca sa nu oxideze si le aranjam peste crema.

719 

Se pune frisca imediat peste banene, se opresc 4-5 linguri pentru decorarea marginilor si  se decoreaza dupa preferinte, se da la rece pentru minim 4 ore, eu am lasat-o pana a doua zi.

723

730

A doua zi am ornat marginile.

764

775

Sectiune.

781

Si o felie pentru degustare.

794

Sa o savurati cu placere alaturi de cei dragi.

8 gânduri despre &8222;Tarta cu banane fara coacere&8221;

Lasă un răspuns

